Kuigi 718 tähist kasutas Porsche esmakordselt juba oma viiekümnendatel toodetud ringrajaautol, ulatub tänaste 718-te ajalugu aga aastasse 1996, mil Porsche tõi turule kabrioletse järje keskmisest vähem menukale 968-le, mis sai nimeks Boxster. 2004. aastal saabus teine generatsioon koos kupeeliku Caymani avalikustamisega, 2012. aastal kolmas generatsioon ning alles 2016. aastal toodi Caymani ja Boxsteri nimede ette 718 tähis, mis viitaski värsketel neljasilindrilistel kunagisele rajamudelile, mis omal ajal ringradadel suuremate mootoritega masinatele tagatulesid näitas. Tänaseks on küll neljaliitrine naasnud, kuid mudel sammub edasi kauge eelkäija jalgades, pakkudes mitmetest võimsamatest autodest emotsioonirohkemat sõidukogemust. 2022. aastal võitis 718 Cayman GTS 4.0 Eesti Autogalal ka Eesti Sportauto tiitli. 718 alternatiivideks on näiteks Toyota Supra, Alpine A110, Lotus Emira, Audi TT ning BMW Z4.

VÄLIMUS

Teadagi, dikteerib Porsche disainikeelt juba aastakümneid nende uhkeim ikooniline lipulaev 911, mis loomulikult pole teinud kuigi lihtsaks ülesannet luua viimase kõrvale veel üks kaheukseline kupee, mis ideaalis võiks lisaks väiksematele gabariitidele välja näha ka tagasihoidlikum. Olenemata aspektide keerukusest, on Porschel see ülesanne läbi aastate pidevalt õnnestunud ning selle tulemusel on ka neljanda generatsiooni mudel samaaegselt läbinisti porschelik, kuid selgelt 911-st eristatav, paistes silma oma kompaktsuse ning kergelt teravamate lähenemistega, mis jätavad visuaalse grand tourer hõnguga 911 kõrval 718-st kohati isegi sportautolikuma ilme. Suuruse poolest on 718 näol tegemist Porsche mudelirivi väikseima liikmega, mis olles oma suurest vennast üle 20 sentimeetri lühem ja viie sentimeetri kitsam, jagab suurusklassi enim mudelitega nagu Z4 ja GR Supra. Kerevärvidena pakub Porsche mudelile kaheksat erinevat mustvalget varjundit, kollast, oranži ning kahte tooni sinist, kaht punast ja kaht rohelist värvi, millest säravam Python Green kaunistas ka demoautot. Boxsteri puhul saab veel valida ka musta, sinise, pruuni ja punase katuse vahel, millest must kõige soliidsema üldilmega. 

Esiossa on Porsche 718-le loonud vist oma mudelirivi kõige teravama ja sportlikuma disainiga stiilipuhta ninaosa, mis kombineerib porscheliku voolujoonelisuse ja brändi disainidele omased elemendid heas mõttes lihtsusega, luues mudelile sihikindla ja nägusa pilgu, mis ka selgelt suurema venna, 911-e suursugusemast esiosast eristatav.  Peamise ilme loovad kergelt kolmnurksed ja ümarad esituled, mis piiravad rõhutatud rattakoobastel koonduvate kontuuridega voolujoonelist kapotti. Stangelt leiame ühe pikliku õhuava, millele lisab iseloomu üks üle terve ava ulatuv ribi, mis seob omavahel tagasihoidliku splitteri, stange äärtel paiknevad tugevamad kerejooned ning päevatulede valgusribad.

Küljele liikudes avalduvad 718 kaunid proportsioonid ja võrdlemisi lühikeste üleulatustega sportlik kompaktsus, mis seotud porscheliku voolujoonelisusega, mis kajastub nii kumeras siluetis kui külgmistel kerekumerustel. Stiili lisavad õõnes küljepeeglite toed, valikuliselt kerevärviga kaetud turvakaared, ribiga mootori õhuvõtuavad tagarataste ees ning siluetile kandilisust lisav dünaamiline tagatiib. Neljaliitrisest jõuallikast annab aga teada “GTS 4.0” kleebis ukse alläärel. Kuigi üksikute elementide näol 718 külje disain küll kuigi eriline pole, moodustavad nad koostöös siiski ühe väga atraktiivse ja porschelikult maitseka terviku.

Velgede poolest pakub Porsche 718-le kümne erineva disainiga valuvelgesid läbimõõduga 18- kuni 20-tolli. 18- ja 19-tollised valikud, mis ka standardsed neljasilindriliste mootoritega 718-le, on pigem lihtsa disainiga ning värvkatteta, 20-tollised aga huvitavamate kujundustega, kombineerides kohati erinevaid mustvalgeid varjundeid. Demosõidukil olid all GTS varustusele standardsed 20-tollised kümnekodaralised, mis lisavad oma õhulise disainiga üldilmele sportlikkust, võimaldades ka värvitud pidurisadulatel kodarate vahelt selgelt välja paista.

Tagaosas tõmbavad kõige rohkem tähelepanu omapärase kujuga tagatuled, mille sisedisaini elemendid pikendavad kollineaarsetena üle tagaosa ulatuvat plastikliistu, millel süvistatud tähtedega välja kirjutatud “Porsche”. Viimase kohalt leiame väikese, kuid efektse tagatiiva, mis koondab kergelt jõuliste õlgade ja pagasiluugi kontuurid, ning alt mudelitähise, mille all omakorda tagakülje ainuke tugev kerejoon, mis piirab numbrimärgile loodud süvist. Stangelt leiame kumera kontuuriga tagasihoidliku difuusoriala, millel ka kaks pesa funktsionaalsete väljalaskeotsade jaoks.

INTERJÖÖR

Interjööri poolest pole küll värskeima 718 disain enam kõige uuema ilmega, sarnanedes arvestataval määral nii eelmise generatsiooni, 981 Caymani/Boxsteri, kui 991.2 generatsiooni 911-ne salongiga, kuid olenemata sellest sobib see füüsiliste nuppude ja analoogkelladega terviklahendus siiski jätkuvalt 718 sportautoliku iseloomuga, mis ei vajagi kõige värskemaid puutetundlikke ekraane ja mugavusfunktsioone. Olemasolevad funktsioonid on igati kasutajasõbralikud ning disain tänu oma lihtsusele ja stiilipuhtusele siiski atraktiivne ning kohane. Materjalide valik on läbivalt, laepolstrist põrandani, uhke ja meeldiv ning ka ehituskvaliteet Porschedele omaselt tipptasemel.

Porsche pakub mudelile kolme tüüpi istmeid, millest uhkeimad ennekõike rajasõiduks sobilikud korvtoolid. Demosõidukile olid valitud aga sportlikkuselt keskmised Sport Plus istmed, mis kombineerivad oma disainis arvestatava mugavuse ja piisava sportlikkuse, mille tulemusel pakuvad istmed mugavat ja toekat istumisaset, hoides samaaegselt aga reisijaid ka rajasõidul üpris edukalt paigal. Istmete polstrid on küll pigem jäigad, kuid elektrilise reguleerimise ruum võimaldab igat kasvu reisijal leida mugava asendi, mis ei väsita isegi pikemate teeotsade korral. Samuti võimaldab reguleeritav korvikus muuta seda, kui tugevalt istmed reisijat paigal hoida aitavad. Istmetele on saadaval soojendus ja ventilatsioon ning juhiistmele ka mälufunktsioon. Visuaali võimendamiseks pakub Porsche mudelile värvilisi turvavöösid, mis olid demoauto puhul ainuõige valikuna sobitatud rohelise keretooniga.

Ruumi poolest pole 718-l oma lähestikku paiknevate istmete ja madala laega küll kõige avaram salong, kuid sellest olenemata mahuvad siiski kaks kahemeetrist reisijat koos kiivritega kõrvuti piisavalt mugavalt ära. Atmosfäär on tumeda sisu, lähedal paiknevate akende ja madala istumisasendi koostööl väga sportlik ja hubane, mis toetab küll reisijate ja masina vahelist sõiduelamuse sümbioosi, kuid pole erinevalt näiteks 911-st kõige ideaalsem sõitudeks, mida tuleb läbida puhtalt transpordi eesmärgil. Ta on loodud ikkagi sõitjate autoks ning jätab endast parima ja tugevaima ilme olukorras, kus juht saab ja tahab sõitu nautida. Viimast veel eriti kabriolettkere puhul, kus jääb kinnise katusega kohe arvestatav osa elamusest saamata, mille tulemusel sunnib autoentusiastlik sisetunne alati enne Boxsteriga sõidu alustamist katust alla laskma. Põhimaanteedel liiklemiseks on Porsche valikus omajagu mugavamaid ja sobivamaid masinaid. Esemete hoiustamiseks on 718 salongis pigem kitsad uksetaskud ja väikesed avatavad laekad ustel, mis suurepärased taskute tühjendamiseks, väike süvis konsoolis, madal käetoe all paiknev laegas, keskpärase mahutavusega kindalaegas ning kaasreisija ees paiknevast paneelist välja käivad topsihoidjad.

Pagasiruumi mahutavus sõltub suuresti keretüübist. Kupeekerega Caymanil on pagasiruumi kokku 405 liitrit, millest 130 ninaosas kapoti all ja 275 liitrit taga, mootori ümbruses. Boxsteril on kombineeritud pagasi mahutavust aga 275 liitrit, millest 150 liitrit ninaosas ja 135 liitrit tagaklaasi ja -tiiva vahel. Seega on Cayman umbes sama praktiline kui Jaguar F-Type ja BMW M2 ning Boxster umbes sama mahutavusega nagu Ferrari Roma Spyder ja Aston Martin Vantage Roadster. Boxsteri puhul on universaalsemaks ja ruumikamaks laekaks loomulikult kapotialune pagasiruum, mis tänu oma kujule ja sügavusele igati sobilik nii kohvrite kui selja- ja poekottide vedamiseks. Tagumine pagasiruum on veidi laiema avaga ja piklikuma kujuga, sobides paremini pikkade esemete vedamiseks. Mõlemad laekad on avatavad nii autovõtmelt kui juhiukse lävepakult. Kokkuvõttes pole 718 loomulikult just kõige praktilisem, aga kahekohalise sportauto kohta on temaga võimalik igapäevaselt siiski tegutseda küll. Caymani puhul tasub ka ära mainida, et üks klassikaline golfikott mahub reisijate selja taha kenasti ära.

Multimeediat esindab 718 salongis 7-tolline puuteekraan, mis asetuselt kenasti reisijate käeulatuses, riistvaraliselt piisavalt kiire ning mille all ka paar füüsilist kiirteenuppu. Tarkvaraliselt on süsteem küll juba veidi aegunud ilmega, kuid minimalistlikud ja üheselt mõistetavad visuaalid ja funktsioonide kasutajasõbralikkus pakuvad koos siiski igati meeldivat kasutajakogemust, mis on tänu oma lihtsusele kokkusobiv 718 toore ja analoogse loomusega. Helisüsteemi poolest oli testitud masin varustatud Bose lahendusega, mis esitab tervikuna palasid piisavalt kvaliteetselt ja puhtalt. Õnneks pole suurepärase helisüsteemi puudumine aga kuigi suur probleem, sest suurema osa reisijate helikogemusest täidab nagunii 718 mootor ja väljalase. Kliimasätete jaoks on käigukangi taha paigutatud täielikult füüsiliste nuppudega kliimapaneel, mis läbivalt üheselt mõistetav ja lihtsasti kasutatav.

Juhile jagab sõiduinfot süvistatud ja välise valguse eest kaitstud, kuid kenasti juhikohalt nähtav näidikutabloo, mis seob oma disainis kolm ringi, kus Porschedele omaselt kõige tähtsamal kohal ehk tsentris loomulikult suur tahhomeetri analoogkell, mille alumisel poolel kaks ekraani kiiruse ja käigu digitaalseks kuvamiseks. Vasaku ringi keskelt leiame teisegi analoogkella spidomeetri jaoks, kuid parempoolse ringi keskel asub näidikutabloo digitaalne ekraan. Kvaliteetse kuvaga süsteem opereerib kiirelt ning pakub tarkvaraliselt lausa kümmet erinevat vaadet, mille hulgas nii erinevate sõiduki andmetega kuvad kui ka näiteks navigatsioonivaade. Visuaalselt on nii digitaalne kolmandik kui näidikutabloo tervikuna tänu oma stiilipuhtusele ja minimalismile väga üheselt mõistetav ja informatiivne.

Rooli poolest oli testitud mudel varustatud uhkema ja standardsest veidi väiksema GT sportrooliga, mille disain toetab oma nähtaval kohal asuvate kuuskantkruvide ja hõbedaste liistudega üleüldist sportautolikku iseloomu. Nahkkattega rool on kokku pandud kvaliteetselt ja meeldivatest materjalidest ning selle ergonoomiline disain tagab koostöös proportsionaalselt paraja läbimõõduga sportlikult konkreetse ja kindla käte vahel püsimise. Sportliku iseloomu hoidmiseks pole Porsche oma kolmekodaralist õnneks ka multifunktsionaalsusega üle küllastanud, tänu millele leiame kummaltki kodaralt vaid kaks füüsilist nuppu ja ühe rulliku, mida tänu nuppude reljeefsusele ja lihtsale disainile lihtne kasutada ka pilku teelt tõmbamata. Vasakpoolsed kontrollivad multimeediat ja parempoolsed näidikutabloo tarkvara. Rooli alumisest paremast avast leiame veel sõidurežiimide rulliku ning PDK-kasti olemasolu tõttu kodarate tagant ka kvaliteetsed käigulabad. Lisaks pakub Porsche roolile elektrilist soojendust.

SÕITMINE

Jõuallikate osas pakub Porsche 718-le nelja erinevat boksermootorit, mis kõik taga-kesk asetusega põhimõtteliselt saadaval nii kupeekerele kui kabrioletile. Lihtsalt kolme vähem võimsama mootori puhul viitab mudelinimes kabriolettkerele “Boxster” tähis, kuid kõige võimsama mootoriga kabrioleti puhul kannab mudel hoopis “Spyder” tähist. Kupeekerele viitab olenemata mootorist “Cayman” tähis. Veoskeemi poolest on kõik 718-d tagaveolised ning käigukastidena on valikus 6-käiguline manuaalkast ja 7-käiguline PDK-automaatkäigukast.

Mootorite valik saab alguse kaheliitrisest turbotatud neljasilindrilisest, mis arendab 718 Caymani ja Boxsteri tagarataste vahel 220 kW võimsust ning 380 Nm pöördemomenti. Nimetatud jõudlusega kiirendab mudel sajani olenevalt käigukastist 5,1 – 4,7 sekundiga ning kogub hoogu maksimaalse kiiruseni 275 km/h. Standardis saavad mudelid manuaalkasti, kuid lisana on saadaval ka 7-käiguline PDK-automaatkast. Keskmiseks kütusekuluks lubab tootja 9,3 l/100km.

Järgmisena on valikus Cayman S ja Boxster S, mis saavad tagarattaid vedama 2,5-liitrise neljasilindrilise turbomootori, mis arendades 257 kW võimsust ja 420 Nm pöördemomenti, võimaldab mudelil kiirendada sajani olenevalt varustusest 4,6 – 4,2 sekundiga ning koguda hoogu suurima kiiruseni 285 km/h. S tähisega mudelid on samuti standardis manuaalkastiga, kuid lisavarustuse korral saadaval ka PDK-automaadiga. Keskmiseks kütusekuluks lubab Porsche umbes 10 l/100km.

Enne kõige võimsamaid RS-mudeleid on valikus Cayman- ja Boxster GTS 4.0, mille numbriline tähis viitab loomulikult mudelite kuuesilindrilise vabalthingava boksermootori neljaliitrisele kubatuurile. Vabalthingavana arendab vastav mootor 294 kW võimsust ja 430 Nm väänet, mis võimaldavad olenevalt varustusest ja käigukastist kiirendada mudelil sajani 4,5 – 4 sekundiga. Mudeli maksimaalseks kiiruseks on 293 km/h ning keskmiseks kütusekuluks 10,2 l/100km. Ka GTS 4.0 mudelid saavad standardis manuaalkasti, kuid lisavarustuses on saadaval ka automaatkast.

Kõige võimsama mootori saavad aga 718 Cayman GT4 RS ning 718 Spyder RS, mille tagarattaid veab läbi standardse 7-käigulise PDK-automaatkasti kuue silindriga neljaliitrine boksermootor, mis arendab 368 kW võimsust ja 450 Nm väänet. See võimaldab mudelil kiirendada sajani vaid 3,4 sekundiga ning koguda hoogu kuni maksimaalse kiiruseni 315 km/h, tarbides samaaegselt keskmiselt umbes 13,2 l/100km. Cayman GT4 saime 2023. aasta algul proovida Porsche korraldatud ringraja hooaja avamisel. Tegemist on tõsise rajaautoga, mis seob nimetatud uskumatu jõudluse ja vapustava tooniga kuuesilindrilise mootori vapustavate sõiduomadustega. Mudel püsib ka väga suurtel kiirustel etteantud trajektooril justkui rööbastel, toetades oma stabiilsuse ja ettearvatavusega juhtimise enesekindlust, pakkudes tervikuna erakordset sõiduelamust.

Tavaliikluses oli Porsche Tallinna demoauto näol meie testida aga 718 Boxster GTS 4.0 ehk põhimõtteliselt kõige võimsam nii-öelda tava-718, millel siiski neljaliitrine vabalthingav boksermootor. Tegemist on ühe tõsiselt emotsioonirikka ja tehniliselt suutliku ajamiga, mis reisijate selja taga tagarattaid vedavana, annab 718-le toore sportauto ja tugeva driver’s car iseloomu. Mootori tõmme on terves pööretevahemikus kuni pea 8000 rpm lineaarne ning tugev, pakkudes nõnda meeleolukat sõitu pea igas olukorras. Samas suudab mootor aga vajadusel näiteks linnaliikluses käituda ka väga vaoshoitult ehk mootori ja käigukasti kombinatsioon ei kibele koguaeg süstima või kiirendama, vaid võimaldab ka rahumeelselt igapäevaseid toimetusi täita. Kui aga aeg kütta, ärkab mootor kiirelt ning kogu süsteem naaseb reageerivasse ja ärksasse olekusse. Sama kehtib ka väljalaske puhul, mis olles klappidega, võimaldab muuta mootori tooni agressiivsust ja helitugevust. Avatud klappide korral esitab mootor üpris valjut ja mahlast tooni, mis kombineeritult kiirendusel esineva õhu sissevõtu sahinaga ajab iga autoentusiasti suu naerule. Samas ei saa aga öelda, et see neljaliitrine suletud klappidegagi otseselt kuigi vaikne oleks, ning sõitjateruumi audio-elamust ei mõjuta kuigi palju ka avatava katuse positsioon. 

Veoskeemi poolest suudab mudel tagaveolisena oma jõu üllatavalt hästi maha panna. Elektroonilised abilised võimaldavad mudelil launch control’iga pakkuda meeleolukat kohalt kiirendamist ning tagavad kurvist põhjagaasiga väljudes ülima stabiilsuse ja ettearvatavuse. Loomulikult, kui juhiabid välja lülitada ja vähegi niiskel pinnasel korralikult pedaalida, võimaldab 718 ka korralikult saba liputada ja külglibisemist harrastada, kuid üldiselt suudab mudel jõu väga osavalt rataste kaudu edasi liikumisse kanda. 

Käigukasti osas oli testitud 718-le lisavarustusest juurde valitud 7-käiguline PDK-automaatkast, mis vastavalt juhi sõidustiilile ja valitud sõidurežiimile oskab oma teadagi kiirete käiguvahetustega opereerida vajadusel nii sujuvalt ja rahulikult kui sportlikult raiuvana, et kiirendustel hetkekski mootori potentsiaal kasutamata ei jääks. Pigem pikad madalad käigud hoiavad tehnilistel radadel mootori mõnusalt elavatel pööretel, tänu millele püsib automaatrežiimis masin pea alati optimaalseimas olekus. Kui aga mõnel juhul automaatika valitud käik vale paistab, saab vahetused loomulikult käigulabadega üle võtta ja sõidu tervikkogemuse järgmisele, kaasahaaravamale tasemele viia. Tõsi, tavaliikluses annaks 6-käiguline manuaalkast sõiduemotsioonile kindlasti veel lisadimensiooni, kuid rajasõidul vajab 718 Porschedele omaselt ilma käiguvahetustetagi omajagu juhipoolset pingutus ja panust, et masin füüsiliste piirideni viia, mistõttu sobib tegelikult 718-le suurepäraselt ka nimetatud PDK-kast. Ühesõnaga, pole 7-käiguline PDK-kast kindlasti kuigi palju igavam valik.  

Tõelise driver’s car iseloomu loomiseks ei piisa aga ainult võrratust mootorist, mistõttu leidub tasemel tippinseneeriat ka 718 teistes sõiduomadustes ja tehnilistes lahendustes. Mudeli adaptiivne vedrustus on läbivalt küll pigem jäik, kuid pakub pehmemas režiimis siiski üpris meeldivalt summutatud löökidega sõitu ka igapäevasteks liikumisteks. Kangeimas Sport Plus režiimis on aga teekonarlused konkreetsemad ja veidi põrutavamad, andes juhile väga aktuaalset ja täpset tagasisidet veermiku käitumise kohta. Kerekaldumisi esineb ka kiiretes kurvides väga vähe ning masin püsib läbivalt stabiilselt ja kontrollitavalt teel. Looklevatel teedel keskmisest kiiremini kulgedes jätab 718 oma stabiilsusega veidi GT auto mulje, kuid kurvides piire otsides naaseb tema sportautolikult krapsakas ja kerge iseloom, kus masin püsib kui rööbastel sõitvana imehästi teel, minnes täpselt sinna, kuhu juht rooli suunab. Viimast toetab GTS 4.0 varustusega standardselt kaasnev torque vectoring, mis kurvides diferentsiaaliga pöördemomenti jaotades masina agiilsust toetab. Head sõidukogemust toetab ka pigem raske roolimine, mis sobib oma täpsuse, tagasisidestamise ja mugavusega samuti nii rajaoludesse kui igapäevaellu.

Nähtavus on 718 salongist igal suunal üllatavalt hea ning gabariidid suhteliselt tajutavad. Manööverdamist toetavad parkimisandurid ja piisavalt kvaliteetse kuvaga tahavaatekaamera, mis aga veidi määrduvas asukohas. Mürataseme saab soovi korral suletud katusega ka maanteekiirustel üllatavalt vaikseks, kuid kui vähegi ilm lubab, tasub ikka katus alla lasta ja oma vabalthingava kuuesilindrilise häält nautida, kuni neid veel toota lubatakse.

Kokkuvõtlikult pole 718 GTS 4.0-il sarnaselt teistele Porschedele otseselt sellist kiskja iseloomu, mis juhi eksimuse korral kohe karistada sooviks, vaid pigem toetab mudeli tehniline pool ja Saksa tippinseneeria suurepärast juhi ja masina sümbioosi, mis annab juhile sõites enesekindlust ja julgust piiri rohkem otsida. Ning nagu Porschedel kombeks, on see piir ikka omajagu kaugemal, kui esialgu paista võib. 718 on täis emotsiooni ning pakub seda igale autoentusiastile, pea olenemata sõiduoskuse tasemest. Rahulikumad sõitjad saavad naudingu toorest mootorihäälest ja tõmbest, millega näiteks Eestimaa looklevaid teid avastada, ning kogenud juhid saavad mudeli piire otsida ringradadel, kus keskmootoriga 718 end samuti igati koduselt tunneb.

718 juhiabiliste hulgas on adaptiivne püsikiirusehoidja, automaatne hädapidurdamine, sõiduraja jälgimine, pimenurga andurid, kiiruspiirangu kuvamine ning liiklusmärkide jälgimine, parkimisandurid ja tahavaatekaamera.

Kellele?

718 on sõitjatele, kes hindavad tippinseneeriat ning naudivad juhi ja masina vahelist sümbioosi, mis saab 718 puhul kujuneda pea igal tasemel juhiga. Ta sobib ühtpidi entusiastidele sportsõiduga tutvumiseks, kuid ulatub oma suutlikkusega ka tasemele, kus kogenumad juhidki veel arenemisruumi leiavad. Samaaegselt on aga 718 ka võrdlemisi edukalt igapäevaselt tarbitav, saades kenasti vaoshoitult hakkama linnaliikluses ning vähese pagasiga.

718 on sõitjatele, kes hindavad tippinseneeriat ning naudivad juhi ja masina vahelist sümbioosi, mis saab 718 puhul kujuneda pea igal tasemel juhiga. Ta sobib ühtpidi entusiastidele sportsõiduga tutvumiseks, kuid ulatub oma suutlikkusega ka tasemele, kus kogenumad juhidki veel arenemisruumi leiavad. Samaaegselt on aga 718 ka võrdlemisi edukalt igapäevaselt tarbitav, saades kenasti vaoshoitult hakkama linnaliikluses ning vähese pagasiga.

Auto andmed

Hind alates: 64 700

Testitud mudeli info:
∼120 000 €
Bensiin
4.0 l F6
294 kW
10.5 l/100km
Tagavedu
7-käiguline automaat
Max 288 km/h
0 – 100 km/h: 4.0 sec

TÄNAME PROOVISÕIDU EEST

TÄNAME PROOVISÕIDU EEST