A3-e vaadates, on kõikjalt arusaadav, et tegemist on Audiga. Tootjale omast kuusnurkset esivõret ümbritsevad mitmekülgsed ning hästi valgustavad LED esituled. Olenemata paarist kinnikaetud õhuavast on A3-e esiosa igati viisakas.
Külgvaatest paistab masin väga kompaktne. Sportlikkuse lisavad süvendid uksepaneelides ning kergelt langev katus. Proovisõiduauto 18-tollised veljed on väga lihtsa kujundusega, aga Audi valikus on disaine igale maitsele.
Auto tagaosa on väga modernne. Futuristlikud LED tagatuled koosnevad väikestest nooltest ning on nähtavad kaugelt. Manöövreid sooritades võimendavad auto muljet dünaamilised suunatuled. Auto tagastangel on küll viidatud summutile, aga reaalset väljalasketoru nähtaval kohal ei ole.
Audi A3-e interjöör seletab kõige paremini masina hinnavahet konkurentidega. Ehitus- ja materjali kvaliteet on läbivalt suurepärane. Esiistmed on mugavad ja liiguvad piisavalt, et ka suuremad isikud sõidukisse mahutada. Tagareas jala- ja pearuumi kindlasti vähem kui A3e alternatiividel.
Tehnoloogia lahenduste osas pakub Audi peaaegu kõike, mida võib vaja minna. Digitaalne näidikutabloo on piisavalt ere ning kuvab vajadusel ka kaarti, aga paistab armatuuril natukene väike. Ekraanil kuvatu muutmine käib roolil asuvate nuppude abil.
Multimeedia ekraan asetseb keset armatuuri ning on mõnusalt suur. Käsitamine pole väga keeruline ka sõidu ajal ning tänu läbimõeldud tarkvarale on kogu süsteem kasutajasõbralik. Kliimasätete muutmiseks asub multimeedia ekraani all juhtpaneel, lülitite üles tõmbamine on esialgu harjumatu, kuid väga mugav lahendus.
Salongis viibimine on küll väga mugav ning vaikne, aga see on saavutatud praktilisuse ja ruumikuse arvelt.
A3 on ka liikvel olles väga mugav masin. Käigukast on sujuv ning mootor vaikne. Vajadusel muutub mudel aga väga sportlikuks ning ka lõbusaks sõidukiks. Kurve läbides püsib A3 kindlalt teel ning tänu elektroonikale on igaühel võimalus masina piire tunnetada.
Sõitmise lihtsustamiseks on A3-ele võimalik paigaldada näiteks sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, põikeassistent ning muidugi adaptiivne püsikiirusehoidik.
A3-e klientuur on paljuski sõltuv rahalistest võimalustest, aga on pigem loodud inimestele, kelle igapäeva sõidud pole väga pikad, pagasi transportimist toimub minimaalselt ning kes ootavad sõidust 100% mugavust.
A3-e klientuur on paljuski sõltuv rahalistest võimalustest, aga on pigem loodud inimestele, kelle igapäeva sõidud pole väga pikad, pagasi transportimist toimub minimaalselt ning kes ootavad sõidust 100% mugavust.
46 980 €
Mootoribensiin + elekter
1.5 L
110 kW
6.1 l/100km
Esivedu
7-käiguline automaat
Max 224 km/h
0 – 100 km/h: 7.9 sec