Läbi aegade üks maailma enimmüüdud mudel on olnud Volkswagen Golf. Uusim mudel on generatsiooni järjestuses juba kaheksas. Golfi alternatiivideks on SEAT Leon, Audi A3 ning Kia Ceed. Autojaama tiim vaatas üle, mida luukpärade iseloomu defineeriv digitaalne ikoon pakub.

VÄLIMUS

Esimese pilguga võiks öelda, et Golf on generatsiooni vahetusega täiskasvanuks saanud. Võrreldes eelmise versiooniga, on auto ninaosa kaotanud natukene sportlike elemente, kuid omandanud enesekindlama pilgu. Esivõre on madalal esistangel, mis jätab esitulede vahele kauni iluliistu ja uuenenud Volkswageni logo.

Küljevaatest on Golf kompaktne ja stiilipuhas. Proovisõidu masina 17-tollised veljed on suuruselt täiesti piisavad, kuid välimuse nimel soovitame kaaluda lisavarustusest velgede valimist.

Tagant paistab Golf natukene kokku surutud, aga väga modernne. Suured ja uhked LED tuled on dünaamiliste suunatuledega. Sportlikust lisab kergelt üle tagaakna ulatuv tagatiib. Pagasiluugi lõige läbi tulede on esialgu natukene võõras, kuid ava piisavalt suur.

INTERJÖÖR

Golfi sisenedes paljastub täielikult definitsioon “Digitaalne ikoon”. Juhi informeerimiseks on väga kauni disainiga digitaalne näidikutabloo, aga see on natukene veidralt lähedale asetatud. Kuvada saab kõik vajaliku ning vaadetes ringi liikumine on lihtne.

Ruumikus on Golfis piiratud. Igapäeva sõitudeks on ruumi küll ja veel, aga rohkemate inimeste või pagasi vedamiseks jääb seda kindlasti väheks. Juhi taga asuva koha jalaruumi vähendab veel funktsioon, mis juhi sisse istumise lihtsustamiseks tooli taha poole liigutab. Õnneks on funktsioon vajadusel välja lülitatav. Täiselektrilise ja mälu funktsiooniga istmega leiab igas suuruses inimene mugava asendi. Tänaseks on olemas ka uus Golf 8 Variant, mis on esmakordselt luukpärast pikema teljevahega ning seetõttu suureneb ruum tagareas ja pagasiruumis.

Multimeedia ekraani paigutus ja disain on väga sarnane Leoni omaga. Heas asukohas ja lihtsasti käsitatav. Multimeedia ekraanilt on võimalik valida ka meeleoluvalgustuse värvitoon, mis muuhulgas ka ekraanide värvilahendusi muudab, sedaviisi jääb Golfi salongist väga hubane mulje.

Kliimasätete muutmiseks tuleb kahjuks kasutada multimeedia ekraani. Tõsi, temperatuuri muutmiseks on ekraani all ka puutetundlikud nupud, kuid muude seadete muutmiseks, tuleb tuua tähelepanu juhtimiselt ekraanile. Hea inglise keele puhul on võimalik ka häälkäsklustega seadeid juhtida, kuid sellele ei tohiks lootma jääda.

Keskkonsoolis on parajalt süviseid, et esemeid hoiustada. Lisaks asub konsoolil väike käigukang ning paar muud lülitit sõiduki kontrollimiseks.

SÕITMINE

Sõidumugavuselt on Golf üks oma klassi parimaid. Künnised ja augud teedes on sõites peaaegu märkamatud ning kurvides püsib Golf kindlalt teel. 

Olenemata sarnastest näitajatest, on Golf vähem sportlikum, kui Leon, kuid olenemata sellest on 110kW mootoris parajalt jõudu, et lühikese ajaga suure kiiruseni jõuda.

Sõidukit soetades tasub kindlasti lisavarustusse võtta ka tahavaatekaamera, sest ainult parkimisanduritega on manööverdamise protsess keerulisem. Edaspidi sõites aitavad aga liiklemist ahelkokkupõrke vältimise süsteem, otsasõidu eest hoiatav süsteem ja pikivaheregulaatoriga püsikiirushoidik.

[custom-layout id='7657']
Kellele?

Golfi puhul on tegemist töökindla, kaasaegse ja stiilse sõidukiga, mis on loodud pigem linnaruumis liiklemiseks. Praktilisuse osas jääb pereautoks Golfist väheks, kuid igapäevaselt saab hakkama ka nelja inimese vedamisega.

Golfi puhul on tegemist töökindla, kaasaegse ja stiilse sõidukiga, mis on loodud pigem linnaruumis liiklemiseks. Praktilisuse osas jääb pereautoks Golfist väheks, kuid igapäevaselt saab hakkama ka nelja inimese vedamisega.

Auto andmed

Hind alates: 22 140€

Testitud mudeli info:
27 000€
Bensiin + elekter
1.5 l
110 kW
5.9 l/100km
Esivedu
7-käiguline automaat
Max 224 km/h
0 – 100 km/h: 8.5 sec

TÄNAME PROOVISÕIDU EEST

TÄNAME PROOVISÕIDU EEST