1970. aastast kandis üle 30 aasta Range Roveri nime vaid Briti autotootja lipulaevmudel Range Rover Vogue. Tänaseks hõlmavad Range Roveri nime juba ka tootja kõige väiksem mudel Range Rover Evoque ning kõige värskem mudel Range Rover Velar, kuid esimesena tutvustas Land Rover 2004. aastal suure Range’i vennasena Range Rover Sporti. Juba esmasest avalikustamisest saadik on Range Rover Sport uuenenud võrdlemisi vahetult peale suure Range’i uuendusi, mille tulemusel ka nüüd, aasta pärast suure Range’i viienda generatsiooni saabumist, Range Sportki oma värskeima ehk kolmanda generatsioonini jõudis. Mudeli eesmärk ja mõte on pakkuda veidi lihtsamat ja kompaktsemat versiooni suurest Range’ist, kuid üheselt kehvemaks autoks Sporti siiski pidada ei saa. Range Rover Sporti alternatiivideks on luksuslike linnamaasturite koorekiht, ehk mudelid nagu Volvo XC90, BMW X5, Audi Q7, Jaguar F-Pace, Bentley Bentayga, Porsche Cayenne ning Mercedes-Benz GLE. Range Rover Sport on Eesti Auto 2023.

VÄLIMUS

Olles juba ka kaks eelmist generatsiooni suurema venna jälgedes sammunud, on ka kolmas generatsioon väga sarnase luksuliku ning aerodünaamilise stiiliga nagu uus suur Range’ki. Samas on Sporti üldilme ikkagi omajagu sportlikum ja arvestataval määral ka kompaktsem. Suuruse osas on Range Rover Sport suurest Range Roverist 10 sentimeetrit lühem ja 5 sentimeetrit madalam, kuid täpselt sama lai, jagades seega suurusklassi mudelitega, nagu näiteks Volvo XC90, Mercedes-Benz GLE ja Jeep Grand Cherokee. Standardvarustuse korral saab Range Rover Sport valge värvkatte, kuid lisavarustuses pakub Land Rover mudelile rohkem kui 25 erinevat tooni, mille hulgas leidub meelepärane kindlasti kõigile. Meie arust on parimad toonid demosõidukitki katnud punane või British Racing Green, kuid olulist rolli mängib kindlasti ka valikuline musta värvi katus.

Sarnaselt eelmise generatsiooni Range Rover Sportile ning uuele suurele Range’ile, kannavad Sporti ninaosas põhirolli esituled ning neid ühendav veidi kõrgem iluvõre, mis üle ninaosa mööda kapoti äärt laivad. Esituled on väga lihtsa ja stiilipuhta päevatule disainiga ning valgustavad ka teed suurepäraselt. Jõulist ilmet lisab esiosale silmapaistvate kerejoontega kapott, mille madalamatelt tasanditelt leiame mustad õhuavade imitatsioonid ning mille esiäärele on mustade tähtedega välja kirjutatud Range Rover. Esistangel leiame kokku lausa neli õhuava, millest ülemised kolm on aga mustade paneelidega väga kavalalt üheks kombineeritud, andes nõnda mitmetonaalsuse ja erinevate elementide koostööl Range Rover Sporti ninaosale sportliku, tõsise ning pilkupüüdva ilme.

Küljelt avalduvad Range Rover Sporti kõrged proportsioonid, mis koostöös lühikeste üleulatustega vihjavad ka masina maastikusõidu suutlikusele. Siluett saab alguse kergelt kumerast esiosast, mis pöördub sujuvalt peaaegu tasapinnalisele kapotile. Seejärel tõuseb siluett laugelt katuse esiotsani, kust ta lineaarselt tagatiivani langeb, mille järel konkreetse tagaosaga lõpeb. Mustade piilaritega ja tumedate akendega ala eraldab lahedalt langevat katust ja ülejäänud kerevärvi osa. Rõhutatud kerejooni küljel palju ei esine, kuid omapära lisavad laienev aknaraam akende all ning üks süvistatud disainjoon, mis kapoti äärest alates üle ukselinkide tagatuleni kulgeb. Et külg liiga igav ei paistaks, on esitiibadele loodud ka õhuavade imitatsioonid ning aerodünaamilist ilmet võimendavad liikuvad ukselingid. Kliirensit on Range Rover Sportil kuni 28 sentimeetrit, mida on küll sentimeeter vähem kui suurel Range Roveril, kuid lühem teljevahe tagab vähemalt sama hea maastikuvõimekuse. Ninaosa pikkus võimaldab ülessõitu kuni 34-kraadisest nurgast ja tagaosa ulatus mahasõitu kuni 29-kraadisest nurgast. Teljevahe võimaldab ületada maksimaalselt 27.7-kraadise tipu.

Range Rover Sporti veljevalik koosneb üheksast erineva disainiga valikust, mis laiuvad läbimõõdu vahemikus 20 – 23 tolli. Väiksemad veljed on loomulikult veidi robustsemate kodaratega ja igavamate disainidega, kuid umbes 22-tollisest on disain juba luksuslikult õhulisem, stiilsem ja ka mitmevärvilisem. Demosõiduki velgede puhul on meie arust juba ka 22-tollistest velgedest Sportile piisavalt, kuid väiksematega jääb üldilme veidi poolikuks. 

Tagaküljelt on uus Range Rover Sport aga kõige vähem oma vennase moodi. Tõsi, ka Sportil leiame katuselt kaks uime, millest ühes digitaalse tahavaatepeegli kaamera, ning pagasiluugi ülemiselt äärelt tagaakna kohale ulatuva tiiva. Tagatuled on sarnaselt esimestele palju väiksemad, ühel sirgel ja ka minimalistlikuma disainiga, olles üle pagasiluugi justkui ühendatud musta paneeliga, millel reljeefsete tähtedega Range Rover välja trükitud. Madalamal leiame difuusori piirkonnast ka musta värvi disainpaneeli, mille varjust ka tagasihoidlikud, kuid õnneks ikkagi reaalsed väljalaske otsad piiluvad. Rõhutatud kerejooni tagaküljel palju ei paista, kuid kontrastsete värvimuutuste ja detailide kandiliste kujude koostööl on Sporti tagaküljel ikkagi üldpildis täitsa sportmaasturlik ilme.

INTERJÖÖR

Kui välisdisaini osas on suur Range ja Range Rover Sport veel võrdlemisi selgelt eristatavad, siis vähemalt salongi esimese istmerea poolel on küll võimalik vennased segamini ajada, kui detailid märkamata jätta. Tagarea osas on Range Rover Sport aga veidi klassikalisem, kuid eks nende erinevuste osas mängib rolli ka masina varustusaste. Range Rover Sporti salong on aga pea võrdväärselt uhke ja luksuslik ning omab ka enamikke mugavusfunktsioone ja tehnoloogilisi lahendusi, mida kallim vennaski. Ehituskvaliteet on läbivalt praktiliselt veatu ja materjalide valiku osas pole koonerdatud ka nii-öelda ebatähtsates kohtades. Peamiseks materjaliks on loomulikult nahk ning erinevates kohtades leidub ka klaverimusta plastikut, sepistatud süsinikkiudu (forged carbon) ning ka tekstiili.

Juba standardist saab Sport kaheteistkümnel suunal elektriliselt reguleeritavad ja asendimäluga nahkistmed, kuid demosõiduk oli varustatud lausa 22 suunal reguleeritavate istmetega. Ainult peatoe kumeruse muutmiseks peab kasutama oma jõudu. Istmed ise on küll kuju poolest pigem suured ja tasapinnalised, kuid võimaldavad tänu rohkele reguleerimisele olenemata reisija suurusest leida istumisasendi, mis reisijaid ka kiiretes kurvides paigal hoiab. Istmepinnad on keskmisest jäigemad ja üldine asend pigem püstine ning kõrge, kuid mitte väsitav. Uhkemad istmed, mida ka demosõidukis testisime, on varustatud ka massaažifunktsiooniga, millel täpselt 100 erinevat kombinatsiooni. Standardis saavad vaid esiistmed istmesoojenduse, kuid valikvarustuses on saadaval ka tagumiste istmete soojendus ning kõikide äärmiste istmete ventilatsioon. Tagarea istmed on samuti toekad ning võimaldavad seljatoe kalde reguleerimist.

Ruumikuse osas paistab sarnaselt suurele Range’ile ka Sport väliselt mahukam kui ta tegelikult on, kuid olenemata sellest ei saa öelda, et ruumi vähe oleks. Pikiteljel mahub üksteise selja taha umbes täpselt kaks kahemeetrist nii, et tagumise reisija põlved hõõruvad juba vastu istet, kuid esiistme plastikust tagumine külg ei suru veel liialt tugevalt põlvede vastu. Kõrguse osas on ruumi aga pikematelegi, sest kahemeetrisel ei ulata pea vastu lage ei esi- ega tagaistmel. Ka laiuse poolest saab Range Rover Sporti tagumine rida hakkama ka kolme täiskasvanuga. Seega kokkuvõttes on Range Rover Sport siiski väga praktiline ja ruumikas masin, mis saab suurepäraselt hakkama ka nelja täiskasvanuga. Atmosfääri poolest lisab mustvalge interjöör päevasele ilmele koostöös hiiglasliku panoraamkatusega avarust ning öistele sõitudele stiilse miljöövalgustusega fokusseeritust ja hubasust. Üldpildis on Range Rover Sporti salong üks väga mõnus koht, kus teeotsi mööda saata või lausa niisama lõõgastuda. Esemete hoiustamiseks on suured uksetaskud, kaks arvestatava suurusega kindalaegast üksteise kohal, juhtmevaba laadimisega telefoni riiul multimeedia ekraani all, mis on küll stiilselt peidetud, kuid veidi kitsa ligipääsuga, kahetasandiline sügav topsihoidjatega laegas konsoolis ja suur käetoe alune laegas. Erinevalt suurest Range Roverist, pole veel ühte laegast kliimapaneeli ja käigukangi vahel. 

Pagasiruumi on Range Rover Sportil olenemata jõuallikast 657 liitrit, mida on rohkem kui enamikel eelnimetatud konkurentidel. Tagumise istmerea langetamisel kasvab ruum lausa 1860 liitrini, millest peaks enamus olukordadeks piisama. Pagasiruumile lisavad praktilisust paigaldatav vahesein, haagid ning konksud ja kummipaelad seintel, mis pagasit organiseerida aitavad. Pagasiruumi põrand on sile ja laadimiskünnis tasapinnaline. Lisaks asub pagasiruumi seina peal juhtpaneel, mille kaudu saab reguleerida õhkvedrustuse kõrgust, et pagasi laadimise kõrguse lävendit langetada, tagumise istmerea seljatugede asendit ja veokonksu positsiooni. Ainsa kesise lahendusena liigub pagasiruumi kate oma soones veidi liiga tihedalt.

Kõik varustused saavad multimeedia teabe kuvamiseks 13.1-tollise kumera ning valikuliselt haptilise tagasisidega puuteekraani, mis on justkui eraldiseisva tahvelarvutina paigaldatud armatuurile. Ekraan on asetuselt kenasti reisijate vaateväljas ja käeulatuses, kuid tema alumine vasak nurk ulatub veidi liiga kaugele juhi jalaruumi, mille tulemusel võivad pikemat kasvu reisijad oma põlve sinna vastu võrdlemisi valusalt ära lüüa. Suures Range’is me sama mure ei täheldanud, kuid seal oli ekraan ka veidi püstisema nurga all. Muu riistvara osas on ekraan aga väga kõrge resolutsiooniga ning kogu süsteem kiire ja sujuv. Tarkvara on samuti ülimalt intuitiivne ja kasutajasõbralik, meenutades nii visuaalselt, kui ülesehituse poolest Apple’i iOS tarkvara. Menüüde vahel navigeerimine on loogiline ning seadistada saab pea kõike. Ka seadeid mille jaoks on salongis ka eraldi füüsilised nupud, nagu näiteks istmete reguleerimine. Helikeskuse osas oli testitud mudel varustatud kõige uhkema Meridian Surround süsteemiga, mida oleme läbivalt kogenud ja kiitnud, sest tegemist on tõesti ühe parima helisüsteemiga tervel autoturul. Lugude esitamine on olenemata valjudusest selge ja kvaliteetne, olenemata sellest, et helitugevus ulatub praktiliselt ebatervislike tasanditeni. Tegemist on lisavarustusega, mida meie julgeme küll kõikidele soovitada. Lisaks klassikalisele multimeediale on Range Rover Sportile valikust saadaval ka tagarea meelelahutuse pakett, mis lisab esiistmete tagakülgedele 11.4-tollised puuteekraanid. Suure Range’i kogemuse põhjal ekraanidel endal multifunktsionaalset tarkvara pole, vaid peamiselt on lahendus eraldiseisvate HDMI-seadmete pildi kuvamiseks. 

Peamise multimeedia ekraani alt leiame kliimapaneeli, mis koosneb kahest rullikust äärtel ja kolmele reale asetatud nuppudest. Ka kliimapaneel on omajagu laugema nurga all kui suure Range’i oma, mis kasutajasõbralikkust aga väga ei mõjuta. Rullikud funktsioneerivad õhuvoolu intensiivsuse, õhutemperatuuri ja istmesoojenduse ning -jahutuse reguleerijatena. Ainsa miinusena saab üksikute õhuavade intensiivsust muuta vaid multimeedia kaudu. 

Näidikute lahendus on aga suure Range’iga identne, ehk rooli taha on paigutatud kaheksanurkne 13.7-tolline täisdigitaalne näidikuekraan, mis on alumisel poolel justkui armatuuri kohal ja ülevalt varjuki süvises. Ekraan on kenasti täies ulatuses nähtav ning kaitstud ka peegelduste eest. Isikupärastamise poolest saab valida kolme põhivaate vahel ning muuta ka eri aladel kuvatava info tüüpi. Visuaalid on sarnaselt multimeediale selged ja ilusad ning terve süsteem riistvaraliselt kiire ja sujuv. Range Rover Sportile on saadaval ka esiklaasinäidik.

Rooli kohale saab Sport pigem suure läbimõõduga kolmekodaralise, mille sarnast olime meie enne testinud hoopis Range Rover Evoque’is. Nahkkattega rool on väga mõnusatest ja uhketest materjalidest ning ka väga kvaliteetse muljega. Olenemata pigem jämedatest kodaratest võimaldab rool siiski erinevaid käsitsemise viise ning tagab tänu õhukesele rattale ka kindla käte vahel püsimise. Jämedad ja tasapinnalised kodarad on aga vajalikud, et mahutada nendele multifunktsionaalsust lisavad nupud ja rullikud, mida on kokku roolil lausa 18 tükki. Vasakul kodaral on 10 nuppu ja üks rullik, mis juhivad multimeediat ja näidikuid. Lihtsamaks kasutamiseks on korraga kasutatavad aga vaid 6 nuppu ning soovi korral saab keskmisele nupule vajutamisega aktiivsete nuppude valikut muuta. Parempoolsel kodaral on 6 nuppu ja üks lüliti, mis juhivad püsikiirusehoidjat, reahoidmist ja roolisoojendust, mis on masinal juba standardist. Tasapinnaliste nuppude vahele on loodud süviseid ja reljeefsusi, et ka kombates soovitud asukoht leitav oleks ning õnneks reageerivad nupud vaid füüsilistele vajutustele, mitte ka puudutustele.

SÕITMINE

Mootorite osas Range Rover Sport oma suuremast vennast, Range Roverist, ei erine, vaid valikus on täpselt samad mootorid, millest kõik, peale ühe 4.4-liitrise, kolmeliitrised. Kõik valikud on mingil määral hübriidsed, ehk seovad elektri ja vedelkütuse energiat mahe- või pistikhübriidsetena. Tutvudes mootori valikuga selgubki lõpuks, et “Sport” tähis Range Roveri nime lõpus, ei tee masinast koheselt päris sportmaasturit. Tõsi, tänu madalamale massile, on Range Rover Sport oma suuremast vennast veidi kiirem ja tundlikum, kuid suures pildis on tegemist lihtsalt kompaktsema ja veidi sportlikuma ilmega Range Roveriga, mida on jätkuvalt õigem kutsuda luksusmaasturiks. Absoluutselt kõik variandid saavad tagavedu eelistava nelikveo ning jõud kantakse ratasteni läbi 8-käigulise ZF automaatkasti.

Kõige vähem võimsaima võimaliku valiku tõttu alustame turbotatud diiselmootoritest, mille nimekiri algab variandist mudelitähisega D250, mis viitab kuuesilindrilisele diiselmootorile, mis arendab Range Rover Sporti kapoti all mahehübriidsena kuni 182 kW. Selle jõuga kiirendab nimetatud mudel sajani 8 sekundiga ning saavutab maksimaalseks kiiruseks 206 km/h. Keskmiseks kütusekuluks lubab tootja ligi 8 l/100km. Seejärel on valikus D300, mille kolmeliitrine arendab samuti mahehübriidsena aga 224 kW. Viimane kiirendab sajani 6.6 sekundiga, saavutab suurimaks kiiruseks 218 km/h ning tarbib keskmiselt samuti ligi 8 l/100km. Diiselmootorite rivi lõpetab D350, mille kuuesilindriline arendab 258 kW võimsust ning 700 Nm väänet. Selle mahehübriidse koostöö jõud kiirendab Range Rover Sporti sajani 5.9 sekundiga ning kannab kuni kiiruseni 234 km/h. Viimase keskmiseks kütusekuluks lubatakse samuti 8 l/100km.

Bensiinimootorite listi alustab mahehübriidne P400, millel 298 kilovatti arendav kuuesilindriline kolmeliitrine, mis kiirendab mudeli sajani 5.7 sekundiga ja saavutab suurimaks kiiruseks 242 km/h. Kütusekuluks lubab tootja 9.6 l/100km. Seejärel on valikus pistikhübriidne P440e, mille kuuesilindrilise bensiinimootoriga seotud 105-kilovatine elektrimootor tarbib energiat 38 kWh akust. Kahel ajamil on kombineeritud võimsust 328 kW, millega kiirendab masin sajani 5.8 sekundiga ning kogub hoogu kuni kiiruseni 225 km/h. Kolmeliitriste valikus on kõige võimsamaks valikuks pistikübriidne P510e, millel võimsust 380 kW ja väänet 700 Nm. P510e kiirendab sajani 5.4 sekundiga ning saavutab maksimaalseks kiiruseks 242 km/h. Pistikhübriidsetel valikutel lubatakse keskmist kütusekulu alla ühe liitri sajale, aga akude madala taseme korral tasub arvestada ikka vähemalt kümne liitriga sajale.

SVR mudelit pole Land Rover uuest Range Rover Sportist veel küll esitlenud, kuid olenemata sellest saab Sporti lipulaev P530 kapoti alla BMW-lt laenatud kahe turboga 4.4-liitrise V8 bensiinimootori, mis arendab 395 kW võimsust ja 750 Nm väänet. Selle sportmootori jõuga kiirendab kuni 3.2-tonnine Range Rover Sport sajani vaid 4.5 sekundiga ning kogub hoogu kiiruseni 250 km/h. Keskmiseks kütusekuluks lubab Land Rover 11.5 l/100km, aga tõenäoliselt kulub selle monstrumiga elades kütust märgatavalt enam.

Inchcape’i demopargi masina puhul oli meie testida Land Rover Range Rover Sport D350 First Edition, mis mootori osas küll diislite võimsaim, kuid vastava varustusastme kõige vähem võimsam. Olenemata viimasest aspektist, on tegelikult tegemist võibolla et isegi kõige mõistlikuma mootori valikuga Sportile, olles diislina ikkagi veidi ökonoomsem kui bensiinimootorid, kuid tagades 258 kilovatiga ikkagi kindla ja jõulise liikumise, praktiliselt olenemata vastava hetke mootori pööretest. Minek on korralik ja mootor selle kuni 3.2-tonnise maasturi jaoks igati piisav – nii linnaliiklusesse, kui maastikule. Mootor ise väga palju häält ei tee, aga reisijate elamuse võimendamiseks esitatakse kõlaritest ka mootori tooni imitatsiooni, mis õnneks reaalse mootori tämbrist liialt palju ei erine. 8-käiguline automaatkast vajab veidi mõtlemisaega, kui tavasõidust vaja üle minna sportlikule, kuid edaspidi on käiguvahetused kiired ja üldine opereerimine sujuv. Jällegi mõningatele sportmaasturitele omaselt see Range Rover Sporti kaheksakäiguline käike raiuma ei hakka.

Kui mootorite ja jõudluse numbrite poolest Sport aga suurest Range’ist nõnda palju ei erinegi, siis teiste sõiduomaduste poolest on erinevusi märgata küll. Esiteks saab Sport suuremast vennast kergelt jäigema vedrustuse, mis koostöös madalama massiga muudab Sporti vähem õõtsuvaks ja rohkem sportmaastrulikuks masinaks. See ei tähenda aga, et sõit liialt põrutav või rappuv oleks, vaid pigem on Range Rover Sport just nimelt sportlikel teedel lihtsalt rohkem ettearvatav, stabiilsem ja paremini kontrollitav. Kerekaldumisi loomulikult massi ja kõrguse tõttu on, aga ei midagi üleliigset ega ootamatut. Uhke õhkvedrustus võimaldab Range Rover Sportil ka oma kliirensit muuta, mis ühtepidi lihtsustab inimeste ja pagasi peale- ning mahalaadimist ning teistpidi suurendab masina maastikusõidu suutlikust. Testisime masinat tavaliste rehvidega nii sügavas lumes, kui maastiku loogetel ning kui just erilist eesmärki masina off-road suutlikuse piire katsuda pole, siis ta väga lihtsalt ikka kinni ei jää ka. Roolimine on pigem kerge, kuid igati täpne ning ka paraja tagasisidega, et ka juhi kohalt rataste käitumisest aru saada. 

Nähtavus on tänu suurtele akendele ja madalatele aknaraamidele salongist välja suurepärane ning gabariidid peale paari sõidukorda juba piisavalt tajutavad. Ereda päikesevalguse varjamiseks on esiistmete kohal ka topelt päikesevarjukid. Võrreldes suure Range’iga, on tänu lühemale kerele ka Sporti keskmine tahavaatepeegel veidi informatiivsema peegeldusega, kuid õnneks pakub Land Rover ka Sportile digitaalset tahavaatepeeglit, mille laia nurgaga kaamera on kaitstud ka pori ja lume eest. Kvaliteetseid kaameraid jagub Range Rover Sporti peale aga veel mitmeid, mis loovad koos masinale väga kasuliku 360-kraadise kaamerasüsteemi, mis abistab vastavalt vajadusele maastikusõitu, haagise manööverdamist või tavalist parkimist. Öisel ajal manööverdades valgustab masin ka oma ümbruse ära, et potentsiaalsed ohukohad märkamata ei jääks. Lisaks võimendab masina manööverdamist nelja ratta pööramine, mis tänu tagumiste rataste kuni 7.3 kraadisele pööramisele, langetab ligi viie meetri pikkuse Range Rover Sporti pöörderaadiuse vaid 10.95 meetrile. Seega keerab masin ümber ligikaudu täpselt sama kitsas vahes, kui näiteks Volkswagen Golf. Müratase on salongis loomulikult madal.

Range Rover Sporti juhiabiliste hulgas on hädapidurdamine, adaptiivne kiirushoidik ja kiiruspiirik, juhi valvsuse jälgimine, sõidurea hoidmine, pimenurga jälgimine, ristsuunalise ja tagumise liikluse monitoorimine, liiklusmärkide jälgimine, haagise stabiliseerimine ning kvaliteetne 360-kraadine kaamerasüsteem koos parkimisanduritega.

Kellele?

Hinnasilti arvestamata, on uus Land Rover Range Rover Sport üks parimaid maasturikerega liikureid, ühendades enda kauni ilme all korraliku maastikuvõimekuse, üllatava sportlikkuse, kaasaegse tehnoloogia, tipptasemel luksuse ja kasutajasõbralikkuse. Viimast on näiteks Sportis kohati rohkem kui ka suures Range Roveris, sest suur vennas on võrdväärse reisijate ruumiga juba tavaoludesse veidi liiga suur. Kõik kaasaegsed funktsioonid ja tehnoloogilised lahendused on olemas ning kõik toimib kasutajasõbralikult pea veatult. Praktilisuse osas saab Sport suurepäraselt hakkama ka pereautona ja sõiduomadustelt ning iseloomult sobib nii linna, maastikule, kui maanteedele.

Hinnasilti arvestamata, on uus Land Rover Range Rover Sport üks parimaid maasturikerega liikureid, ühendades enda kauni ilme all korraliku maastikuvõimekuse, üllatava sportlikkuse, kaasaegse tehnoloogia, tipptasemel luksuse ja kasutajasõbralikkuse. Viimast on näiteks Sportis kohati rohkem kui ka suures Range Roveris, sest suur vennas on võrdväärse reisijate ruumiga juba tavaoludesse veidi liiga suur. Kõik kaasaegsed funktsioonid ja tehnoloogilised lahendused on olemas ning kõik toimib kasutajasõbralikult pea veatult. Praktilisuse osas saab Sport suurepäraselt hakkama ka pereautona ja sõiduomadustelt ning iseloomult sobib nii linna, maastikule, kui maanteedele.

Auto andmed

Hind alates: 94 550

Testitud mudeli info:
∼140 000 €
Diisel
3.0 l I6
258 kW
7.8 l/100km
Nelikvedu
8-käiguline automaat
Max 234 km/h
0 – 100 km/h: 6.9 sec